Muratpaşa’da Belediye Başkanı Ümit Uysal’la birlikte başlayan ‘üreten belediye’ döneminin en kapsamlı yatırımı Park ve Bahçeler Müdürlüğü bitki üretim tesisinde, 10 tür mevsimlik bitki-çiçekten, bir yılda 2 milyon 743 bin adet üretildi.
Ermenek Mahallesi’nde 35 dönüm alan üzerine kurulu ve içinde İtalya’dan ithal edilen yüksek teknolojiyle donatılmış seraların bulunduğu tesiste bahar ve yazlık olarak kedi tırnağı, salvia, yer minesi, püskül çiçeği, hanım çiçeği, kadife çiçeği, Cezayir menekşesi üretimi gerçekleştirildi. 1 milyon 453 bin bahar ve yazlı bitki yıl içinde Muratpaşa Belediyesi’nin park ve bahçelerine dikimi gerçekleştirilirken kış döneme için de menekşe, alyssum ve aslanağzı üretimi yapıldı. Üretilen 1 milyon 290 bin kışlık bitkinin dikimi ise başladı. HABER MERKEZİ
Manşetler
Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı
Ticari araç ile çarpışan otomobil bahçeye devrildi: 2 yaralı
Isparta’da araçta ölü bulunan genç son yolculuğuna uğurlandı
Canlı yayında terör propagandası yapan şahıslar YTS ile tespit edildi
Tekne kazasında hayatını kaybeden ATSO Başkanının eşinden "itildi" iddiası
13 yıl hapis cezasıyla aranan şahıs havalimanında yakalandı
Adana’da 25 gündür aranan şahsın cansız bedeni bulundu
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, vatandaşların apartmandan çıkardığı kızına sarıldı
20 bin TL aidat, 100 bin TL ek ödeme: Lüks rezidansta aidat krizi mahkemeye taşındı