"50 Adanalı Kadın 50 Sektör" fotoğraf sergisi açıldı

Adana Güçlü İş Kadınları Derneği tarafından organize edilen "50 Adanalı Kadın 50 Sektör" fotoğraf sergisi açıldı.

Adana Güçlü İş Kadınları Derneği tarafından organize edilen "50 Adanalı Kadın 50 Sektör" fotoğraf sergisi açıldı.

75. Yıl Sanat Galerisi'nde düzenlenen sergisinin açılışına Adana Valisi Süleyman Elban, Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay, Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem ile dernek üyeleri ve misafirler katıldı.

Açılış öncesi bir konuşma yapan Adana Güçlü İşkadınları Derneği Başkanı Aslı Cerit, derneklerinin 3 yılı geride

bıraktığını belirterek, "Biz Adanalıyız, biz Adana'dayız kadınlarız biz hem anne, hem evlat, hem eş, hem arkadaş, hem vatandaş ama aynı aynı zamanda genç bir öğretmeniz, bankacıyız, mühendisiz, avukatız, sporcu, sanatçıyız, farklı sektörlerdeyiz ve beyin gücü ile biz de varız" diye konuştu.

Protokol tarafından yapılan açılışın ardından sergi gezildi.

"50 Adanalı Kadın 50 Sektör" sergisinde, Adanalı olan ülkeye, dünyaya malolmuş kişilerin fotoğraflarına yer verildi.

Manşetler

Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi