600 bin mevsimlik çiçek

Muratpaşa Belediyesi, yaklaşın kış mevsimini yepyeni mevsimlik çiçeklerle karşılamaya hazırlanıyor. Farklı türlerde 600 bin çiçeğin 117 noktada dikimi başladı. İlk çalışma, Güzeloba Mahallesi’nde Nazım Hikmet Ran Parkı’nda yapıldı.

Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin, 35 dönümlük alanda kurulu bitki üretim tesisinde sonbahar ve kış dönemi hazırlıkları tamamlandı, Antalya’yı rengarenk bir görümüne kavuşturacak 600 bin çiçeğin dikimine başlandı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, aralarından kent parklarının da bulunduğu 117 noktada mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştirecek. Ekipler, ilk çalışmasını Güzeloba Mahallesi’nde Nazım Hikmet Ran Parkı’nda yaptı. Yazdan kalan çiçeklerin yerini menekşe, aslanağzı alisyum gibi mevsimlik çiçek fideleri aldı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü, kış mevsimi öncesi mevsimlik çiçek dikiminin yanı sıra refüjler, yürüyüş yolları ve kaldırımlarda bulunan ağaçların budamalarını da yapıyor.  Haber Merkezi

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza