8. liseler arası tiyatro şenliği kapılarını açtı

Liseler Arası Tiyatro Şenliği öğrencilerin hazırladığı "Babaannem 100 Yaşında" oyunu ile başladı.

Liseler Arası Tiyatro Şenliği öğrencilerin hazırladığı "Babaannem 100 Yaşında" oyunu ile başladı.

Alanya Belediyesi 8. Liseler Arası Tiyatro Şenliği kapılarını açtı. "Sınıftan Sahneye" sloganı ile düzenlenen şenliklerin ilk gününde öğrenciler sahne aldılar. Alanya Belediyesi Kültür Merkezi'nde sahnelenen "Babaannem 100 yaşında" oyunu yoğun ilgi gördü. Salon tamamen dolarken, TED Alanya Koleji öğrencileri başarılı performansları ile dikkat çektiler. Seyirciler genç tiyatrocuları ayakta alkışladılar. 8. Liseler Arası Tiyatro Şenliği bünyesinde 21 Mayıs Cumartesi günü öğrencilerin hazırladığı "Yaşamın Delileri oyunu sahnelenecek. 20.00'da Alanya Belediyesi Kültür Merkezi'ndeki oyuna tüm vatandaşlar davet edildi. 24 Mayıs tarihinde A. Fevzi Alaettinoğlu Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı "Koleksiyoncu" ve CEV ÖHEP Okulları Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı "7 Kadın" oyunları da tiyatro severlerle buluşacak.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama