90 kilometrelik mesafe 11 kilometreye düşecek

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Geçmen Yaylası'na ulaşımı 90 kilometreden 11 kilometreye düşürecek yeni yol çalışmalarında sona geldi. Çalışmaları yerinde inceleyen Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk, desteklerinden dolayı Böcek'e teşekkür etti.

Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri, yaylalara ulaşımı kolaylaştırmak çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi, bu kapsamda Beydağları’nın zirvesi olan Kızlar Sivrisi eteğindeki Geçmen Yaylası’na ulaşımı çok kısaltacak yeni bir yol açıyor. Hayvancılıkla uğraşan vatandaşların, daha önce 90 kilometre kat ederek ulaşabildikleri Geçmen Yaylası’na ulaşımı 11 kilometreye düşürecek yeni yolda sona gelindi. Kırıcı iş makinelerinin kayaları parçalayarak devam ettiği çalışmalarda son 1 kilometrelik bölüm kaldı.

Hızla devam eden çalışmaları Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk ve Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Sorumlusu İsa Akdemir yerinde inceleyerek, bilgi aldı. Başkan Halil Öztürk, “Yeni yol tamamlandığında Geçmen, Büyüksöğle ve Küçüksöğle mahallelerimizde yaşayan çiftçilerimizin kullandığı Geçmen Yaylası’na ulaşım yüzde 87 kısalacak. Bölge halkına, hayvancılığa büyük katkı sağlayacak. Desteklerinden dolayı Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek'e teşekkür ederim” diye konuştu. Haber Merkezi

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza