Adana Milli Eğitim ile Yüreğir Belediyesi’nden iş birliği protokolü

Adana Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Yüreğir Belediyesi arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Adana Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Yüreğir Belediyesi arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti'nin ortak finansmanı ile uygulamaya konulan "Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite ve Erişimin Artırılması Projesi" çerçevesinde Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Yüreğir Belediyesi arasında "Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite ve Erişimin Arttırılması Projesi İş Birliği Protokolü" imzalandı.

Yüreğir Belediyesince kurulacak olan Erken Çocukluk Eğitimi Merkezlerinde (EÇEM) verilen eğitimin kalitesinin arttırılması ve uygulamaların geliştirilmesi amacıyla EÇEM'lere materyal desteği sağlanacak ve bu merkezlerde görev yapmakta olan personele eğitimler verilecek.

Manşetler

Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi