Adana’da gıda işletmelerinde denetim: 66 milyon lira ceza kesildi, 18 iş yeri kapatıldı

Adana'da yıl içerisinde gıda işletmelerine yönelik yapılan denetimlerde toplam 66 milyon 740 bin TL ceza kesildi, 18 iş yeri faaliyetten men edildi.

Adana'da yıl içerisinde gıda işletmelerine yönelik yapılan denetimlerde toplam 66 milyon 740 bin TL ceza kesildi, 18 iş yeri faaliyetten men edildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, 1 Ocak-15 Kasım tarihleri arasında kent genelinde gıda satışı yapan 29 bin 780 işletmede denetim gerçekleştirdi. Kebapçı, dönerci, fırın, market ve şarküteri gibi birçok noktada hijyen şartları, ürün güvenliği ve mevzuata uygunluk tek tek incelendi. Denetimlerde işletmelerdeki gıda ürünlerinden numuneler alınırken, yapılan analizlerde olumsuzluk belirlenen yerler hakkında cezai işlem uygulandı. Hijyen, ürün güvenliği veya yasal uygunluk açısından eksikliği tespit edilen 521 işletmeye 66 milyon 740 bin lira para cezası kesildi. Bu süreçte 18 iş yeri de faaliyetten men edildi.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza