Adana’da gökyüzünden yanan cisim düştü

Adana'da gökyüzünden yanarak düşen cisim, cep telefonu kamerasına yansıdı.

Adana'da gökyüzünden yanarak düşen cisim, cep telefonu kamerasına yansıdı.

Olay, merkez Seyhan ilçesi Yeşilyurt Mahallesi'nde dün saat 16.21'de meydana geldi. Damda güvercin uçuran Umut Yazıgöl, gökyüzünde yanarak düşen bir cisim fark etti. O anları cep telefonu kamerasıyla kayda alan Yazıgöl, cismin merkez Yüreğir ilçesi Kışla Mahallesi yönüne doğru düştüğünü belirtti. Yazıgöl, "Dün damda kuş uçururken ateş gibi bir şey düştü. Sonra kayda aldım ve o taraftan silah sesleri geldi. Havada da 2-3 helikopter vardı. Ben Yeşilyurt Mahallesi'nden çektim. Kışla Mahallesi'ne doğru düştü. Son zamanlardaki savaşlardan dolayı füze sandık ama inşallah öyle bir şey değildir" dedi.

Görüntülerde, gökyüzünde yanarak ilerleyen cismin bir süre sonra kadrajdan çıktığı görüldü. Cismin ne olduğu henüz bilinmezken, olay kısa sürede çevrede merak konusu oldu.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza