Adana’da mantı kuyruğu

Adana'da 1. Mantı Festivali düzenlendi. Adanalılar festivalde mantı alabilmek için uzun kuyruk oluşturdu.

Adana'da 1. Mantı Festivali düzenlendi. Adanalılar festivalde mantı alabilmek için uzun kuyruk oluşturdu.

Adana Kayserililer Derneği tarafından yılın 38.gününe denk gelen 7 Şubat'ta "1.Mantı Festivali" düzenlendi. Seyhan Belediyesi Yaşar Kemal Kültür Merkezi önünde düzenlenen festivale Adanalılar yoğun ilgi gösterdi. Adana Kayserililer Derneği Başkanı Uğur Büyükkantarcı, festivalde 5 bin kişiye ücretsiz mantı dağıtacaklarını söyledi. Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay ise festivalin hayırlı ve uğurlu olmasını diledi. Daha sonra Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay tencerenin başına geçerek ilk mantıyı dağıttı. Yaklaşık 10 dakika sıra bekleyip mantı alan Yasemin Çakar da mantının çok güzel olduğunu söyledi. Vatandaşlar mantı alabilmek için uzun kuyruk oluşturdu.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama