Adana’da ’narko-alan’ uygulaması: Uyuşturucu içen 20 şahıs suçüstü yakalandı

Adana'nın 4 mahallesinde yapılan "narko-alan" uygulamasında uyuşturucu madde kullanılan 20 şahıs yakalandı, adli işlem yapıldı.

Adana'nın 4 mahallesinde yapılan "narko-alan" uygulamasında uyuşturucu madde kullanılan 20 şahıs yakalandı, adli işlem yapıldı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Yüreğir ilçesine bağlı Başak Mahallesi, 19 Mayıs Mahallesi, Anadolu Mahallesi ve Dede Korkut Mahallesi'nde uyuşturucu madde kullanan şahıslara yönelik uygulama yaptı. Bir hafta boyunca yapılan "narko-alan" uygulamasında, uyuşturucu madde kullanan 20 kişi suçüstü yakalandı. Yakalanan kişiler uyuşturucu madde kullanmaktan adli işlem yapıldı. Uyuşturucu kullananların üzerinden ise 25 adet uyuşturucu hap, 6,36 gram esrar ve 26,75 gram bonzai ele geçirildi.

Ekiplerin çalışmasının devam ettiği bildirildi.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza