Adana’da öğrencilere dijital güvenlik eğitimi verildi

Adana'da polis ekipleri, öğrencileri "bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, dijital okuryazarlık, yasa dışı bahis, sosyal medya güvenliği ve teknoloji...

Adana'da polis ekipleri, öğrencileri "bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, dijital okuryazarlık, yasa dışı bahis, sosyal medya güvenliği ve teknoloji bağımlılığı" konularında bilgilendirdi

Adana İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Evliya Çelebi Uygulama Oteli konferans salonunda lise öğrencilerine yönelik bilgilendirme semineri düzenledi.

Polis ekipleri, lise öğrencilerinin dijital dünyada karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçlenmesi amacıyla bir eğitim programı gerçekleştirdi. Programda, bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, dijital okuryazarlık, yasa dışı bahis, sosyal medya güvenliği ve teknoloji bağımlılığı konularında sunum yapıldı.

Programın sonunda öğrencilerin soruları yanıtlandı.

Manşetler

Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı