Adana’da ‘Sigara içme, portakal suyu iç’ etkinliği

Adana'da Nezihe Yalvaç Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Yeşilay Kulübü ile "Sigara içme, portakal suyu iç" etkinliği düzenledi.

Adana'da Nezihe Yalvaç Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Yeşilay Kulübü ile "Sigara içme, portakal suyu iç" etkinliği düzenledi.

Nezihe Yalvaç Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencileri Yeşilay Kulübü ile 1-7 Mart Yeşilay Bağımlılıkla Mücadele Haftası sebebiyle Kurttepe Metro İstasyonu önünde "Sigara içme, portakal suyu iç" etkinliği gerçekleştirdi.

Etkinlikte öğrenciler vatandaşlara portakal suyu ikram etti. Etkinliğe Çukurova Kaymakamı Mustafa Kaya, İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Koçak, Çukurova İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Dağlı, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama