Adanalı öğrenciler Prag’da staj programına katıldı

Adana Yüreğir Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Erasmus+ kapsamında "Fizyoterapi Uygulamalarında Avrupa Standartlarında Staj" projeleri ile Türkiye...

Adana Yüreğir Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Erasmus+ kapsamında "Fizyoterapi Uygulamalarında Avrupa Standartlarında Staj" projeleri ile Türkiye Ulusal Ajansı'ndan hibe almaya hak kazandı.

Proje kapsamında 4 öğretmen ve sağlık hizmetleri alanında eğitim gören 16 öğrenci Çekya'nın başkenti Prag'da 3 haftalık uygulamalı staj programına katıldı. Öğrenciler bu deneyim sayesinde fizyoterapi alanında değerli bilgi ve beceriler kazanarak mesleki yeterliliklerini artırma fırsatı buldu. Stajlarının yanı sıra öğrenciler Prag'ın tarihi ve kültürel yerlerini keşfetme şansı da yakaladı.

Okul Müdürü Uğur Özen, Erasmus+ projelerinin Avrupa Birliği'ne uyum sürecinde mesleki eğitime sunduğu katkıların önemini vurgulayarak, bu tür projelerin öğrencilerin gelişimine olumlu etkileri olacağını ve istihdam fırsatlarını artıracağını belirtti. Özen, ayrıca bu projelerin potansiyel öğrenciler için okulu tercih etme kriterleri arasında yer aldığını ifade etti.

Manşetler

Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi