Akedaş’tan öğrencilere enerji tasarrufu bilinci

Her yıl ocak ayının ikinci haftasında kutlanan "Enerji Tasarrufu Haftası" dolayısıyla enerji israfının önüne geçilmesi konusunda farkındalık oluşturmak...

Her yıl ocak ayının ikinci haftasında kutlanan "Enerji Tasarrufu Haftası" dolayısıyla enerji israfının önüne geçilmesi konusunda farkındalık oluşturmak için harekete geçen Akedaş, ilkokul öğrencilerini tasarruf ve verimli enerji kullanmaya teşvik edici etkinlik düzenliyor.

Ahmet Bayazıt İlkokulu'nda düzenlenen etkinlikte Akedaş yetkilileri tarafından öğrencilere yönelik gerçekleştirilen enerji tasarrufunun püf noktaları ve enerji verimliliği içerikli sunumun ardından öğrencilerin Enerji Tasarrufu Haftası ile ilgili tasarladıkları görseller ve okudukları şiirlerle etkinlikte renkli görüntüler ortaya çıktı.

Akedaş'tan yapılan açıklamada, "Enerji tasarrufunun üretimden tüketime kadar, evde, işyerlerinde, okulda günlük yaşam konforundan ve iş gücünden herhangi bir kayıp olmadan enerjinin akıllıca ve doğru kullanılması anlamına gelmektedir. Enerjiye olan ihtiyacın her geçen gün artması, doğal kaynaklarımızı hiç olmadığı kadar hızla tüketmekte, enerji üretiminde kullanılan bazı yöntemler ise doğaya salınan karbon gazı miktarını arttırarak çevreye zarar vermektedir" denildi.

Manşetler

Yangını haber alınca koşarak geldi, vatandaşların apartmandan çıkardığı kızına sarıldı
20 bin TL aidat, 100 bin TL ek ödeme: Lüks rezidansta aidat krizi mahkemeye taşındı
Düğününe günler kala kazada hayatını kaybetti
Antalya’da uyuşturucu operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Isparta’da 2 gencin araçta ölü bulunmasıyla ilgili şüpheli bulguya ratlanmadı
Muhsin Yazıcıoğlu soruşturmalarına FETÖ talimatıyla müdahale ettikleri öne sürülen şahısların yargılandığı dava ertelendi
Şakalaşma tartışmaya, tartışma cinayete dönüşmüş
Aynı kişiye ait 2 ayrı evde aynı anlarda çıkan yangında kundaklama şüphesi
Mersin’de 10 katlı binada yangın: Sağlık ekipleri dumandan etkilenenlere müdahale etti
Alanya’da 23 yıl hapis cezasıyla aranan hükümlü yakalandı