Aksaray’da depremzede çocuklara eğitim seferberliği

Aksaray'da 2022-2023 Eğitim öğretim yılının 2. dönemi 4 hafta aranın ardından bugün tekrar başladı.

Aksaray'da 2022-2023 Eğitim öğretim yılının 2. dönemi 4 hafta aranın ardından bugün tekrar başladı.

Asrın felaketi olarak adlandırılan depremin ardından uzatılan yarıyıl tatili sona erdi. 2022-2003 eğitim öğretim yılının 2. dönemi ders zilinin çalması ile bugün yeniden başladı. Deprem bölgesi illerden Aksaray'a gelen depremzede ailelerin çocukları da bugün ilk derste yeni okulları, öğretmen ve arkadaşları ile buluştu. Aksaray'da Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yurtlarında ve kendi imkanları ile evlere yerleşen depremzede ailelerin eğitim gören çocukları; kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından eğitim ve öğretime başladı. Yurtlarda kalan çocukların servis ve yemek ihtiyaçlarının karşılanmasında aksama yaşanmaması için Atatürk İlkokuluna kayıtları yapılırken, ortaokul öğrencileri Yavuz Sultan Selim Ortaokulu (YİBO) ile lise öğrencilerinin ikametlerine yakın okullarda öğrenim göreceği bildirildi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama