Aksu’ya yeni eğitim kurumu için protokol imzalandı

Aksu ilçesinde, hayırsever İsmail Erten'in arsa bağışıyla inşa edilmesi planlanan eğitim tesisi için protokol imzalandı.

Aksu ilçesinde, hayırsever İsmail Erten'in arsa bağışıyla inşa edilmesi planlanan eğitim tesisi için protokol imzalandı.

Hayırsever İsmail Erten tarafından, Aksu ilçesi Fettahlı Mahallesi'nde yer alan bin 624 metrekarelik arsa, eğitim öğretim amacıyla kullanılmak üzere Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağışlandı. Söz konusu arsa üzerine Süleyman Erten İlkokulu bitişiğinde bir eğitim tesisi yapılması planlanıyor. Antalya Valiliği'nde düzenlenen protokol törenine Vali Hulusi Şahin, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ve hayırsever İsmail Erten katıldı.

Protokol kapsamında, eğitim tesisi tamamlandığında İl Millî Eğitim Müdürlüğü'ne devredilecek.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı