Aktif Yaşlılar’dan tiyatro gösterisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi Aktif Yaşlı Merkezi üyelerinden oluşan Tiyatro atölyesi "Mustafa Kemal Vatanım" oyununu sahneledi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Aktif Yaşlı Merkezi üyelerinden oluşan Tiyatro atölyesi "Mustafa Kemal Vatanım" oyununu sahneledi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'na bağlı Aktif Yaşlı Merkezi'ne devam eden yaşlı bireylerden oluşan tiyatro atölyesi Atatürk Kültür Merkezi Perge Salonu'nda seyirciyle buluştu. Tiyatro eğitmeni Ali Aytuğ'un yönetmenliğindeki tek perdelik oyun "Mustafa Kemal Vatanım"ı sahneleyen 65 yaş üstü oyuncular izleyenlerden tam not aldı.

Aktif Yaşlı Merkezi Tiyatro Atölyesi'nden 10 kişinin rol aldığı oyun ilgiyle izlendi. Milli mücadele döneminde kadınların ve çocukların önemli bir rolü olduğunu anlatan oyunun sonunda seyirciler ile birlikte Gençliğe Hitabe okundu. Yaşlı bireylerin performansı salondan büyük alkış aldı.

Manşetler

Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış