Alanya Belediye Başkanı Osman Özçelik, mazbatasını aldı

Antalya'nın Alanya ilçesinde 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde Belediye Başkanı seçilen Osman Tarık Özçelik, İlçe Seçim Kurulu'nda düzenlenen...

Antalya'nın Alanya ilçesinde 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde Belediye Başkanı seçilen Osman Tarık Özçelik, İlçe Seçim Kurulu'nda düzenlenen törenle mazbatasını aldı.

31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimlerinde yüzde 45,37 oy alarak Alanya Belediye Başkanı seçilen Osman Tarık Özçelik, Alanya Adliyesi'nde düzenlenen törenle mazbatasını teslim aldı. Eşi ve kızlarıyla birlikte İlçe Seçim Kuruluna gelen Başkan Özçelik'e, CHP İlçe Başkanı Bülent Kandemir ile Belediye Meclis Üyeleri ve partililer eşlik etti. Konferans Salonundaki mazbata törenine Alanya Birinci Bölge İlçe Seçim Kurulu Başkanı Erhan Yılmaz ve İlçe Seçim Kurulu Müdürü İbrahim Yasefoğlu ile görevliler katıldı. Başkan Osman Tarık Özçelik mazbatasını, Birinci Bölge İlçe Seçim Kurulu Başkanı Erhan Yılmaz'dan aldı.

"Kutsal görevimize başlıyoruz"

Törende bir konuşma yapan Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, kutsal göreve başladıklarını belirterek, emeği geçen tüm görevlilere teşekkür etti. Özçelik, mazbatasının değerinin ve sorumluluğunun büyük olduğunu da ifade etti.

Başkan Özçelik'in konuşmasının ardından sırayla Alanya Belediyesi Meclis Üyeleri'nin mazbataları takdim edildi. Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik ve ekibi, Alanya Adliye binası önünde günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"