Alanya Belediyesi’nden turizm tesislerine Sıfır Atık eğitimi

Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesindeki eğitimci ve mühendis personel tarafından kent genelindeki turizm tesislerine Sıfır Atık eğitimi...

Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesindeki eğitimci ve mühendis personel tarafından kent genelindeki turizm tesislerine Sıfır Atık eğitimi verilmeye devam ediyor.

Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü öncülüğünde yürütülen Sıfır Atık seferberliği devam ediyor. Okullarda öğrencilere verilen Sıfır Atık eğitimlerinin yanı sıra turizm tesislerindeki personele de bu kapsamda eğitimler veriliyor. Sezon boyunca devam eden eğitimler ile çok büyük bir sirkülasyonun yaşandığı otellerde hem tasarruf yapılıyor hem de doğa ve çevre korunuyor. Eğitimlerde, otel yöneticileri ve personeline eğitimciler tarafından birebir verilen bilgiler ışığında atık yönetimi yapılarak, geri dönüşüm ile atık miktarı sıfıra indiriliyor. Eğitimler, sezon sonuna kadar bölgedeki tüm turizm tesislerinde devam edecek.

Manşetler

Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış
Manavgat’ta iki otomobil çarpıştı, sürücüler kazayı yara almadan atlattı
IBAN’ını verdi, Interpol ile aranıp ABD’de yakalandı