Alanya’da Büyükşehir Belediye personeline İş Sağlığı ve Güvenliği eğitimi verildi

Antalya Büyükşehir Belediyesi görevlileri tarafından Alanya Hizmet Birimi bünyesinde Büyükşehir Belediyesi'nin farklı birimlerinde çalışan personele...

Antalya Büyükşehir Belediyesi görevlileri tarafından Alanya Hizmet Birimi bünyesinde Büyükşehir Belediyesi'nin farklı birimlerinde çalışan personele İş Sağlığı ve Güvenliği eğitimi verildi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, bünyesinde çalışan personele yönelik iş sağlığı ve güvenliği eğitim seminerlerini vermeye devam ediyor. Belirli periyotlarla düzenlenen seminerlerden biri de Alanya Hizmet Birimi bünyesinde Büyükşehir Belediyesi'nin farklı birimlerinde çalışan personele verildi. Alanya Hizmet Birimi Toplantı Salonu'nda düzenlenen iş sağlığı ve güvenliği eğitim seminerinde iş yaşamında karşılaşılan sorunlar ve yapılacaklar anlatıldı. Antalya Büyükşehir Belediyesi İş Sağlığı ve Güvenliği Biriminden uzman Bahaddin Dönderici katılımcılara iş yerindeki tehlikeler ve riskleri, iş sağlığı ve güvenliği konusunda devletin, işverenin ve çalışanın yükümlülükleri hakkında ayrıntılı bilgiler verdi.

Manşetler

Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış