Alanya’da ehliyetsiz sürücüye 60 bin TL ceza

Antalya'nın Alanya ilçesinde ehliyetsiz olduğu öğrenilen 15 yaşındaki sürücü jandarma ekipleri tarafından yakalandı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde ehliyetsiz olduğu öğrenilen 15 yaşındaki sürücü jandarma ekipleri tarafından yakalandı.

Oba Mahallesi Taşatan Caddesi üzerinde trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü anlara ait görüntülerin ortaya çıkmasının ardından harekete geçen jandarma ekipleri, ehliyetsiz olduğu belirlenen 15 yaşındaki sürücüyü yakaladı. Sürücünün cadde üzerinde tehlikeli şekilde şerit değiştirdiği, yakın takip yaptığı ve yüksek sesle müzik açarak çevreyi rahatsız ettiği tespit edilen sürücünün ayrıca teknik şartlara aykırı araç kullandığı belirlendi. Görüntüler üzerine çalışma başlatan jandarma trafik ekipleri, kısa sürede şahsı yakalayarak işlem yaptı.

Yapılan incelemeler sonucunda sürücüye; Ehliyetsiz araç kullanmak, tehlikeli şekilde şerit değiştirmek, yakın takip yapmak, saygısızca araç kullanmak ve yüksek sesle müzik dinlemek teknik şartlara aykırı araç kullanmak maddelerinden toplam 60 bin 15 TL idari para cezası uygulandı. Araç ise trafikten men edildi.

Öte yandan, şahıs hakkında "Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak" suçundan adli işlem başlatıldığı öğrenildi.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza