Alanya’da üniversite öğrencilerine sıcak karşılama

Alanya Belediyesi Gençlik Hizmetleri Birimi ve Gençlik Merkezi, Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi iş birliğiyle üniversiteye yeni başlayan öğrenciler...

Alanya Belediyesi Gençlik Hizmetleri Birimi ve Gençlik Merkezi, Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi iş birliğiyle üniversiteye yeni başlayan öğrenciler için anlamlı bir organizasyona imza atıyor.

Yeni eğitim öğretim sezonunda Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) ve Alanya Üniversitesi'ni (AÜ) kazanan öğrenciler, kente gelmeye başladı. 18-23 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek etkinlik kapsamında üniversite öğrencileri otogarda karşılanarak yurtlarına ücretsiz olarak ulaştırılıyor. Servislerini bekleyen öğrencilere ise çay, kahve, meyve suyu ve atıştırmalık ikramları sunuluyor. Öğrencileri karşılayan Belediye Başkan Danışmanı Faruk Konukçu, eğitim hayatlarında başarılar dileyerek, sohbette bulundu ve kent hakkında bilgi verdi.

Alanya Belediyesi'nden yapılan açıklamada, gençlere yönelik hizmetlerin ve desteklerin artarak süreceği belirtilerek, "Üniversiteye adım atan öğrencilerimize Alanya'da kendilerini evlerinde hissettirmek istiyoruz" denildi.

Manşetler

Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor