Alkollü sürücü palmiyeye çarptı: 2 yaralı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde alkollü sürücünün kullandığı aracın refüjdeki palmiyeye çarpması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde alkollü sürücünün kullandığı aracın refüjdeki palmiyeye çarpması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı. Sürücünün 186 promil alkollü olduğu belirlenirken, araç içerisindeki alkol şişesi dikkat çekti.

Kaza; Manavgat ilçesi Sorgun Mahallesi Titreyengöl Caddesi'nde meydana geldi geldi. Edinilen bilgiye göre, cadde üzerinde seyir halindeki Mehmet Ö.'nün kullandığı 07 GKN 09 plakalı otomobil sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüjde bulunan palmiyeye çarptı. Palmiyenin ortadan ikiye bölündüğü, otomobilin hurdaya döndüğü kazada otomobil sürücüsü Mehmet Ö. ve otomobilde yolcu olarak bulunan Neriman U. yaralandı. Kazanın ardından olay yerine 112 sağlık, Antalya Büyükşehir belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı kurtarma ekibi, Jandarma ve trafik ekipleri sevk edildi.

Yaralılar, 112 sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Kazanın ardından otomobil içerisindeki alkol şişesi dikkat çekerken, araç sürücüsünün hastanede yapılan kontrolünde 186 promil alkollü olduğu belirlendi. Araç sürücüsüne 11 bin 629 TL para cezası uygulanırken sürücü belgesine 6 aylığına el konuldu.

Manşetler

Kuyuya düşen koyunlar zorlu operasyonla kurtarıldılar
Hassa’da otluk alandan alevler yükseldi
Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı