Antalya Büyükşehir’den ulaşım filosuna takviye: 19 hibrit otobüs sahada

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından geçtiğimiz ay alımı tamamlanan 256 aracın ilk etap teslimatı gerçekleşti.

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından geçtiğimiz ay alımı tamamlanan 256 aracın ilk etap teslimatı gerçekleşti. Belediye hizmet binası önünde düzenlenen tanıtımda 12 metrelik 19 adet hibrit otobüs kamuoyuna sunuldu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, kent içi toplu taşıma kapasitesini artırmak amacıyla başlattığı araç alım sürecinde ilk teslimatları teslim aldı. Toplam 748 milyon TL bedelle ihale edilen 256 araçlık paketin ilk parçası olan 19 adet hibrit otobüs, belediye binası önünde tanıtıldı.

Başkan vekili Özdemir direksiyon başına geçti

Tanıtım programına katılan Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir, yeni araçları inceleyerek teknik ekipmanlar hakkında bilgi aldı. İncelemelerin ardından şoför koltuğuna geçen Özdemir, aracı kısa süreliğine test etti.

"Yatırımlar Yıl Boyunca Devam Edecek"

Teslimat töreninde sürece dair teknik bilgiler paylaşan Başkan Vekili Büşra Özdemir, "Geçen ay 748 milyon TL bedelle 256 araç alımımızı gerçekleştirmiştik. Ulaşım alanındaki bu yatırımın ilk teslimatı olan 19 otobüsümüz şu an Antalya Büyükşehir Belediyemizin önünde. Sürdürülebilir kent içi ulaşım hedefi doğrultusunda yatırımlarımıza devam ediyoruz. Bu süreç sadece mevcut otobüslerle sınırlı kalmayacak; yıl boyunca araç alımlarımız ve teslimatlarımız sürecek. Mevcut mali disiplin ve bütçe planlaması doğrultusunda bu yatırımları gerçekleştiriyoruz. Vatandaşlarımıza hayırlı olsun" dedi.

Hizmete giren 19 otobüsün, düşük emisyonlu ve yakıt tasarrufu sağlayan hibrit motor teknolojisine sahip olduğu belirtildi.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"