Antalya’da 19 Mayıs kutlandı

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 100’üncü yıl dönümü kutlamaları Antalya’da çelenk sunumuyla başladı

Daha sonra okulların ve belediyelerin çeşitli etkinlikleriyle devam eden kutlamalar, düzenlenen Fener Alayı ve Cumhuriyet Meydanı’ndaki Şebnem Ferah konseriyle sona erdi

Cumhuriyet Meydanı'nda Atatürk Anıtı'na çelenk sunmayla başlayan törene, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, CHP Antalya İl Başkanı Ahmet Kumbul, İYİ Parti İl Başkanı Ahmet Aydın, sivil toplum kuruluşları, dernekler ve vatandaşlar katıldı. Törende, protokol üyelerinin arasında vatandaşların ve engelli bireylerin de yer aldığı gözlendi. Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'nün çelenginin ardından aralarında CHP ve İYİ Parti ile çok sayıda meslek odası ve sivil toplum örgütü adına çelenkler Atatürk Anıtı'na sunuldu.  Öğrencilerin Türk bayrakları taşıdığı törende Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Burhanettin Hacıcaferoğlu günün önemine vurgu yapan bir konuşma yaptı. Ardından bir öğrenci de şiir okudu. HABER MERKEZİ

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama