Antalya’da 23 Nisan kutlama programları başladı

Antalya'da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile TBMM'nin 104. açılış yıl dönümü programı, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen çelenk sunma...

Antalya'da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile TBMM'nin 104. açılış yıl dönümü programı, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen çelenk sunma töreni ile başladı.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliklerinin açılışında, Antalya İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz, öğrenciler eşliğinde Atatürk Anıtı'na Müdürlük çelengini sundu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan törene, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz, protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri ve öğrenciler katıldı.

Birçok okuldan öğrencinin bulunduğu programda, Faruk Tuğayoğlu İlkokulu'ndan katılan 1. sınıf öğrencileri renkli dans kıyafetleriyle dikkat çekti.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı