Antalya’da Dünya Su Günü konseri

Antalya Büyükşehir Belediyesi 22 Mart Dünya Su Günü'nü kutladı. Suyun önemi ve su tasarrufuna dikkat çekmek için "Suyuna Geleceğine Sahip Çık" sloganıyla...

Antalya Büyükşehir Belediyesi 22 Mart Dünya Su Günü'nü kutladı. Suyun önemi ve su tasarrufuna dikkat çekmek için "Suyuna Geleceğine Sahip Çık" sloganıyla 5 farklı noktada konser yapıldı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Birleşmiş Milletler tarafından ilan edildiği 1993 yılından bu yana kutlanan 22 Mart Dünya Su Günü kapsamında konser düzenledi. Varyant seyir terası, Olbia Kent Meydanı, Boğaçayı, Lara Düden Park ve Düden Şelalesi'nde konserler gerçekleşti. Günün anlam ve önemine vurgu yapmak adına Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando ve Orkestrası Boğaçayı'nda konser verdi. Orkestra, seslendirdiği marşlar ve şarkılarla vatandaşları keyifli saatler yaşattı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü de konserlerin düzenlendiği alanlarda vatandaşları bilgilendirmek adına stant açtı. Stantlarda vatandaşlara su tasarrufunun önemini içeren broşürler ve bataryalar için su tasarrufunu sağlayan aparatlar dağıtıldı.

Manşetler

Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın