Antalya’da evleri tehdit eden orman yangını kontrol altına alındı

Antalya'nın Serik ilçesinde ormanlık alanda çıkan ve bazı evleri tehdit eden yangın kontrol altına alındı.

Antalya'nın Serik ilçesinde ormanlık alanda çıkan ve bazı evleri tehdit eden yangın kontrol altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, akşam saat 19.30 sıralarında Serik ilçesine bağlı Sarıabalı Mahallesi Deligöz mevkiinde ormanlık alanda yangın çıktı. İhbar üzerine Antalya Büyükşehir Belediyesi, Serik İlçe İtfaiye birimi ekibi ile Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait arazözler bölgeye sevk edildi. Ekiplerin yangını kontrol altına almak için yaptığı çalışmalar sırasında bölgeye yakın bir evde yaşayan yaşlı çift, tedbir amaçlı tahliye edildi. Yangın ekiplerin çalışması sonucu kontrol altına alınırken, soğutma çalışmaları devam ediyor. Yangında yaklaşık 2 hektar ormanlık alan zarar gördü.

Mahalle sakinleri, alevlerin bir anda büyüdüğünü ve hemen ekiplere haber verdiklerini söylediler.

Orman İşletme Müdürlüğünden yapılan açıklamada ise, "Yangın, ekiplerimizin çalışmaları sonrası kontrol altına alınmıştır. Bölgede soğutma çalışmalarımız devam etmektedir" denildi.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi