Antalya’da Öğretmenler Günü kutlandı

Antalya'da 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla öğretmenler valilik makamına ziyarette bulundu.

Antalya'da 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla öğretmenler valilik makamına ziyarette bulundu.

Atatürk Kültür Merkezi'nde Antalya Lisesi öğretmen ve öğrencilerinin hazırlayıp sunduğu Öğretmenler Günü kutlama töreni düzenlendi. Programda Vali Hulusi Şahin, Öğretmenler Günü münasebetiyle düzenlenen yarışmada; resim kategorisinde birinci olan Ecenaz Ertekin, kompozisyon kategorisinde birinci olan İrem Cengiz ve şiir kategorisinde birinci olan Duru Erbay'a ödüllerini, hayatını eğitime adamış emekli öğretmenler Nesrin Var, Muzaffer Kaya'ya Hizmet Şeref Belgesi'ni takdim etti.

Programa Vali Hulusi Şahin, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Durmuş Ali Arslan, Cumhuriyet Başsavcısı Zafer Koç, Vali Yardımcısı Yalçın Sezgin, kaymakamlar, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Tarık Hekimoğlu, İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ile çok sayıda öğretmen ve öğrenci katıldı.

Manşetler

Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu