Antalya’da otomobil jandarma bekleme noktasına çarptı: 4 yaralı

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, refüjde bulunan jandarma bekleme noktasına çarptı.

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, refüjde bulunan jandarma bekleme noktasına çarptı. Güvenlik kamerasına yansıyan kazada, araçtaki 4 kişi yaralandı.

Kaza, saat 14.00 sıralarında Gazipaşa'nın Güney Mahallesi'nde Güney Jandarma Komutanlığı önünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Gazipaşa istikametinden Anamur yönüne giden Mikail A. idaresindeki 63 AJZ 031 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüjdeki jandarma bekleme noktasına çarptı. Kazada sürücü Mikail A. ile araçta bulunan Bircan A., Ahsen Neva A. ve Yağız A. yaralandı. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla Gazipaşa Devlet Hastanesi'ne götürülerek tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Manşetler

Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti