Antalyalı öğrenciler İspanya’da

Milli Eğitim Bakanlığı, Avrupa Birliği'nin eğitim, gençlik ve spor alanlarındaki hibe programı olan Erasmus+ kapsamında İspanya'ya giden Antalyalı öğrenciler,...

Milli Eğitim Bakanlığı, Avrupa Birliği'nin eğitim, gençlik ve spor alanlarındaki hibe programı olan Erasmus+ kapsamında İspanya'ya giden Antalyalı öğrenciler, derslere girerek gözlemde bulundu.

03 -23 Mart tarihleri arasında Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğünün projesi kapsamında, 5 öğrenci İspanya'nın Zaragoza şehrine gitti. İngilizce öğretmeni Feride Karaşahin, başkanlığında, Yunus Emre Anadolu Lisesi, Merkez Anadolu Lisesi, Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Özel Sınav Fen Lisesi öğrencilerinden oluşan ekip, İspanya'nın Zaragoza şehrinde IES Pablo Gargallo kurumunda derslere girerek, gözlem hareketliliğinde bulundu.

Erasmus+ ekibi öğrenciler, tarih, beden eğitimi, görsel sanatlar, İngilizce ve teknik resim derslerine katılarak, farklı deneyimler kazandı.

Manşetler

Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi