Arsuz’a sosyal hizmet merkezi inşa ediliyor

Hatay'ın Arsuz ilçesine inşa edilen sosyal hizmet merkezindeki çalışmaları yerinde inceleyen Vali Mustafa Masatlı, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden...

Hatay'ın Arsuz ilçesine inşa edilen sosyal hizmet merkezindeki çalışmaları yerinde inceleyen Vali Mustafa Masatlı, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Asrın felaketinin yaralarının sarıldığı Hatay'da kamu binaları inşa edilmeye devam ediyor. Sosyal devlet anlayışıyla Arsuz ilçesine inşa edilen Arsuz Sosyal Hizmet Merkezi'nde çalışmalar hızla sürüyor. Hatay Valisi Mustafa Masatlı, sosyal hizmet merkezi hizmet binasında incelemelerde bulunarak yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Merkezde; çok amaçlı salon, gençlere yönelik etkinlik alanı, tahsis ve mülakat odaları, yemekhane, aile ve çocuklara yönelik destek birimleri, mescit ve geniş bekleme alanları gibi birçok fonksiyonel bölüm yer alacağı öğrenildi.

Vali Masatlı; yeni hizmet binasının özellikle aile, çocuk, kadın, yaşlı ve engelli vatandaşlara yönelik sosyal hizmetlerin daha hızlı ve etkin şekilde sunulmasına katkı sağlayacağını ifade etti.

Manşetler

Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi