Arsuz’un 100 yıllık su ihtiyacını karşılayacak projede çalmalar sürüyor

Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (HATSU), Arsuz ilçesinde içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlattığı...

Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (HATSU), Arsuz ilçesinde içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlattığı Arsuz Grup İçme Suyu Projesini aralıksız sürdürüyor.

Yaklaşık 742 milyon lira maliyetle hayata geçirilen proje kapsamında Akçalı, Gökmeydan, Gözcüler, Karaağaç, Madenli, Nardüzü ve Üçgüllük mahallelerini kapsayan çalışmalar devam ediyor. Toplam 420 kilometrelik içme suyu hattının 324 kilometresi tamamlanarak projede yüzde 77 fiziki gerçekleşme oranına ulaşıldı.

24 bin abone hedefi doğrultusunda şu ana kadar 9 bin 235 abonenin bağlantısı yapılırken, planlanan 7 içme suyu deposundan birinde sona yaklaşıldığı, diğerlerinde ise çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Proje ile artan nüfusun içme suyu ihtiyacına uzun vadeli çözüm üretilmesi, suyun kesintisiz, sağlıklı ve sürdürülebilir şekilde vatandaşlara ulaştırılması hedefleniyor. Yetkililer, özellikle yaz aylarında yaşanan su sorunlarının bu yatırımla birlikte büyük ölçüde giderileceğini ifade etti.

Manşetler

Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti
Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü
Kırıkhan’da alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti