ASSİM’de STK’lara sürdürülebilirlik eğitimi

Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi'nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü...

Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi'nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" konulu eğitim gerçekleştirildi.

Gerçekleştirilen eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesine yönelik bilgiler paylaşıldı. Programda ayrıca sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu durumlar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hale getirilmesini hedefleyen gönüllülük temelli istihdam modeli de katılımcılara aktarıldı. Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen eğitim programının sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sunması hedefleniyor.

Manşetler

Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında
Zıpkınla balık avlarken kayalıklara sıkışarak hayatını kaybetti
Alanya’da zirai alanda çıkan yangında 1 dönüm zarar gördü
Antalya’da uyuşturucu operasyonu: 15 şüpheli tutuklandı
Alanya’da 108 litre kaçak alkol ele geçirildi
Antalya’da 1,3 kilogram kokain ele geçirildi, 2 şüpheli tutuklandı
Tur otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: Genç sürücü hayatını kaybetti