ATÜ’de 2 doktor kadrosu açıldı

Sağlık Bakanlığı, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi için 2 doktor kadrosu açtı.

Sağlık Bakanlığı, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi için 2 doktor kadrosu açtı.

Sağlık Bakanlığı tarafından açıklanan 124. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) kurası münhal kadrolarında, Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (ATÜ) için 2 doktor kadrosu açıldığı duyuruldu.

Üniversiteden yapılan açıklamada, "Bünyesinde sağlık alanındaki yapılanmayı güçlendirecek bu atama ile öğrencilere ve personeline sunulacak sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması hedefleniyor. Doktorlar, üniversitenin Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde bulunan Sağlık Hizmetleri Biriminde görev alacak" denildi.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan ATÜ Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen, "Üniversitemiz için açılan bu kadrolar eğitim-öğretim faaliyetlerimize, sunacağımız sağlık hizmetlerine önemli katkılar sağlayacaktır. Sağlık Bakanlığımıza teşekkür ediyor, kadroların üniversitemiz ve şehrimiz için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Manşetler

Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor