Av tüfeğiyle eski eşini öldürüp, intihar etti

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde boşandığı eşini av tüfeğiyle öldüren şahıs, daha sonra aynı silahla intihar etti.

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde boşandığı eşini av tüfeğiyle öldüren şahıs, daha sonra aynı silahla intihar etti.

Olay, sabah saatlerinde Düziçi ilçesi Boğaziçi Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, bir süre önce ayrıldığı öğrenilen 37 yaşındaki Semih Ö., eski eşi 33 yaşındaki İlknur Kor'un evine geldi. İkili arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Semih Ö. yanında bulunan av tüfeğiyle İlknur Kor'a ateş etti. Silah seslerini duyan çevre sakinlerinin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Kor'un olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi. Olayın ardından bölgeden kaçan Semih Ö.'nün Esentepe mevkiine gittiği ve burada aynı av tüfeğiyle hayatına son verdiği öğrenildi.

Polis ekipleri her iki noktada geniş güvenlik önlemi alırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Manşetler

Kuyuya düşen koyunlar zorlu operasyonla kurtarıldılar
Hassa’da otluk alandan alevler yükseldi
Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı