Aydın’da 3 bin depremzede öğrenci ders başı yaptı

Aydın'da 2022-2023 eğitim öğretim yılının ikinci yarısının başlaması ile birlikte 189 bin 637 öğrenci ile birlikte, deprem bölgesinden nakilleri yapılan...

Aydın'da 2022-2023 eğitim öğretim yılının ikinci yarısının başlaması ile birlikte 189 bin 637 öğrenci ile birlikte, deprem bölgesinden nakilleri yapılan 3 bin öğrenci de ders başı yaptı.

2022-2023 eğitim öğretim yılının, 20 Ocak'ta sona eren birinci döneminin ardından okullar 6 Şubat'ta açılacaktı. Ancak, Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat 2023'te yaşanan ve bölgedeki pek çok ili etkileyen depremler nedeniyle yarıyıl tatilinin ardından eğitim-öğretim faaliyetlerine 20 Şubat'a kadar ara verilmişti.

Bugün depremden etkilenen iller dışındaki 71 ildeki tüm kademelerdeki öğrenciler başı yaptı. Aydın'da da 189 bin 637 öğrenci yarıyıl tatilinin ardından okullarına kavuştu.

"3 bin depremzede öğrenci Aydın'da ders başı yaptı"

Deprem bölgesinden Aydın'a gelen ve ildeki okullara nakilleri yapılan depremzede öğrenciler de ders başı yaptı. Şu ana kadar okullarda oluşturulan nakil kayıt bürolarında, 3 bin depremzede öğrencinin kaydının yapıldığı öğrenildi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama