Bakan Kacır, Kahramanmaraş’ta SOGEP projelerinin imza törenine katıldı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Kahramanmaraş'ta Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) tarafından düzenlenen Sosyal Gelişmeyi Destekleme...

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Kahramanmaraş'ta Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) tarafından düzenlenen Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) proje imza törenine katıldı.

Çeşitli programlara katılmak üzere kente gelen Bakan Kacır, Kahramanmaraş Valiliğini ziyaret etti. Valilik binası önünde Vali Mükerrem Ünlüer tarafından karşılanan Kacır, şeref defterini imzalayarak kentte yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Bakan Kacır'ın katılımıyla valilik toplantı salonunda düzenlenen törende, SOGEP kapsamında hazırlanan "Afşin Engelsiz Nefes Evi" ile "Onikişubat Kadın Emeği Çarşısı" projelerinin imzaları atıldı. Protokoller, DOĞAKA Genel Sekreteri Oğuz Alibekiroğlu ile Afşin Belediye Başkanı Koray Kıraç ve Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş arasında imzalandı.

İmza törenine, Vali Ünlüer'in yanı sıra Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, milletvekilleri, ilgili kurum ve kuruluşların temsilcileri katıldı.

Manşetler

Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti
Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü
Kırıkhan’da alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti
Yolcu otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
Aracın motorunun fırlayıp barakaya girdiği kazada, sürücü hayatını kaybetti
Bulaşık makinesine giren 2 metrelik karayılanı itfaiye çıkardı