Başkan Akgedik öğrencileri yalnız bırakmadı

Adana'nın Aladağ ilçesine bağlı Aladağ İmamhatip Ortaokulu öğrencileri Mevlid Kandili Programı düzenledi.

Adana'nın Aladağ ilçesine bağlı Aladağ İmamhatip Ortaokulu öğrencileri Mevlid Kandili Programı düzenledi.

Kaliteli eğitim anlayışıyla Aladağ ilçesinde büyük bir eksikliği kapatan Aladağ İmamhatip Ortaokulu öğrencileri Mevlid Kandilini düzenledikleri programla kutladı. Aladağ Belediye Başkanı Mustafa Akgedik öğrencileri yalnız bırakmadı. Akgedik "Kandili vesilesiyle gençlerle bir araya geldik. Tabii gençlerle bu vesilelerle bir araya gelmek bizler açısından da önemli. Bu vesileyle sınıflarımızda, gençlerimizde tecrübe paylaşımında, gençlere yönelik hem dilek isteklerimiz hem de onların bizlerden olan dilek ve isteklerini alma, öğrenme şansımız oldu. Ben bu etkinliği düzenleyen okul idaremize, okul müdürümüze, milli eğitim müdürlüğümüze, katılan arkadaşlarımıza, emeği olan herkese teşekkür ediyorum" dedi.

Öğrenciler, Hz. Muhammed'in hayatını, ailesini, güzel ahlakını, dünyayı şereflendirdiği gecenin önemini öğretmenleri ile birlikte düzenledikleri şiir ve tiyatro ile pekiştirdi.

Aladağ İmamhatip Ortaokulu program Aladağ Belediye Başkanı Mustafa Akgedik tarafından hazırlatılan kandil simidi ve hediyelerin dağıtılmasıyla son buldu.

Manşetler

Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti