Başkan Demirçalı’dan başarılı personellere teşekkür

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, belediyede görev yaparak başarılı çalışmalara imza atan personellere teşekkür ederek çiçek takdim etti.

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, belediyede görev yaparak başarılı çalışmalara imza atan personellere teşekkür ederek çiçek takdim etti.

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, belediye bünyesinde görev yapan ve sahada özveriyle çalışan personelleri ödüllendiriyor. Güne Sosyal Hizmetler Müdürlüğü'nü ziyaret ederek başlayan Başkan Demirçalı, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Sahada başarılı çalışmalara imza atan personellerle bir araya gelen Demirçalı, emeklerinden dolayı teşekkür ederek çiçek takdim etti.

Başkan Demirçalı, yaptığı değerlendirmede, "Vatandaşımıza en iyi hizmeti sunmak için sahada büyük bir özveriyle çalışan tüm personelimize teşekkür ediyorum. Başarıyı ve gayreti her zaman takdir etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Başkan Demirçalı, daha sonra Cenaze İşleri bünyesinde görev yapan imamları başkanlık makamında ağırladı. İmamlarla bir süre sohbet eden Başkan Demirçalı, yürüttükleri hizmetlerden dolayı teşekkür ederek çiçek takdim etti.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"