Başkan Gültak’tan emekli öğretmenine vefa

Mersin'in merkez ilçe Akdeniz Belediye Başkanı Mustafa Gültak, "Öğretmenler Günü" dolayısıyla Çankaya İlköğretim Okulu'ndan öğretmeni olan Güler...

Mersin'in merkez ilçe Akdeniz Belediye Başkanı Mustafa Gültak, "Öğretmenler Günü" dolayısıyla Çankaya İlköğretim Okulu'ndan öğretmeni olan Güler Özbay'ı, aynı dönemde birlikte okuduğu arkadaşlarıyla birlikte evinde ziyaret etti. Öğretmenine çiçek hediye eden Başkan Gültak, emekli öğretmen Özbay'ın öğretmenler gününü kutladı.

Başkan Gültak, Öğretmenler Gününde, kendi ilkokul öğretmenini de unutmadı. Öğretmenine çiçek hediye eden Gültak, elini öperek gününü kutladı. Ziyaretine ilişkin açıklama yapan Başkan Gültak, ilkokulu Çankaya İlköğretim Okulunda okuduğunu söyleyerek, "Okuldan mezun olduğumuz arkadaşlarımızla birlikte oradaki öğretmenlerimizden Güler hocamızın evine geldik. Kendisinin elini öpüp, gününü kutladık. Halini hatırını sorduk" dedi.

"Çok mutlu oldum"

Başkan Gültak ve öğrencilerinin kendisini ziyaretinden dolayı mutlu olduğunu dile getiren emekli öğretmen Güler Özbay ise kendisinin de ilkokulu Çankaya İlköğretim Okulunda okuduğunu ifade ederek, "Çankaya İlköğretim Okulunda 27 yıl öğretmenlik yaptım. Bugün de öğrencilerimle bir arada olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Herkese sağlıklı mutlu günler diliyorum" şeklinde konuştu.

Manşetler

Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu