Başkan Kocagöz belediye personeliyle bayramlaştı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Ramazan Bayramı öncesinde belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Ramazan Bayramı öncesinde belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Kepez Belediyesi'nde geleneksel bayramlaşma töreni yapıldı. Başkanlık makamında düzenlenen programa, belediyede görev yapan memur ve işçiler katılım gösterdi. Belediye personelinin bayramlarını kutlayan Başkan Mesut Kocagöz, çalışanlarla sohbet etti. Kurum içi dayanışmanın önemine dikkat çekilen buluşmada konuşan Kocagöz, Kepez'e hizmet yolunda personelin emeğinin en büyük güç olduğunu vurguladı. Başkan Kocagöz, "Kepez'e birlikte hizmet ettiğimiz siz kıymetli çalışma arkadaşlarımla bu bayram sevincini paylaşmak benim için büyük bir mutluluk. Biz, vatandaşımıza en iyi hizmeti götürmek için gece gündüz demeden çalışan büyük bir aileyiz. Hep birlikte daha güzel bir Kepez için omuz omuza çalışmaya devam edeceğiz. Tüm mesai arkadaşlarımın ve ailelerinin Ramazan Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.

Bayramlaşma töreni, günün anısına çektirilen toplu fotoğrafların ardından sona erdi.

Manşetler

Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti
Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü
Kırıkhan’da alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti
Yolcu otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
Aracın motorunun fırlayıp barakaya girdiği kazada, sürücü hayatını kaybetti