Başkan Öntürk, Reyhanlı’daki otogar projesini inceledi

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Reyhanlı ilçesinde yapımı devam eden otogar projesinde incelemelerde bulundu.

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Reyhanlı ilçesinde yapımı devam eden otogar projesinde incelemelerde bulundu.

Başkan Öntürk'e incelemeleri sırasında AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman ile Reyhanlı Belediye Başkanı Ahmet Salman Yumuşak eşlik etti.

Gültepe Mahallesinde inşası süren "Yolcu Terminali ve Minibüs Garajı Kompleksi"nde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyen Öntürk, projede gelinen son durum hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Başkan Öntürk, terminal alanında yolcular ve esnafın ihtiyaçlarına yönelik kafeterya, market, büfe, çay ocağı, kooperatif ofisleri, yönetici odası, depo ve mutfak alanları gibi sosyal donatıların yer alacağını belirtti.

İncelemeler sonrası teknik ekibe çeşitli tavsiyelerde bulunan Öntürk, çalışmaların titizlikle sürdürülmesi yönünde talimat verdi.

Manşetler

Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti
Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü
Kırıkhan’da alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti
Yolcu otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
Aracın motorunun fırlayıp barakaya girdiği kazada, sürücü hayatını kaybetti
Bulaşık makinesine giren 2 metrelik karayılanı itfaiye çıkardı