Başkan Topaloğlu: “Herkes kendi evinin önünü süpürürse daha güzel bir görünüm ortaya çıkar”

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer sahil bandında yer alan otellerin yöneticileri ile bir araya gelerek otellerin çevre düzenlemeleri ile ilgili...

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer sahil bandında yer alan otellerin yöneticileri ile bir araya gelerek otellerin çevre düzenlemeleri ile ilgili fikir alışverişinde bulundu.

Kemer Belediyesi'nde yapılan toplantıda, her yıl çok sayıda misafiri ağırlayan Kemer'deki sahil bandında yer alan otellerin çevre düzenlemeleri, bazı yerlerde kuruyan çimlerin yenilenmesi, aydınlatmalar, sulama sistemleri ve turizmcilerin istekleri hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantıda konuşan Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, "Kemer dünyanın göz bebeği. İlçemize gelen misafirlerimize Kemer'imizi en iyi şekilde göstermemiz ve tanıtmamız gerekiyor. Herkes kendi evinin önünü süpürürse daha güzel bir görünüm ortaya çıkar. Kemer Belediyesi olarak otellerimizle her zaman iş birliği içerisinde olduk ve olmaya devam edeceğiz. Otellerimizin çevre düzenlemeleri konusunda elimizden gelen desteği vereceğiz. Yürüyüş bandında yer alan aydınlatmaları yenileyeceğiz. Kemer'imizi, ilçemize gelen misafirlerimize ilçemizi daha renkli ve canlı göstermek için çalışmalarımız artarak devam edecek" dedi.

Turizmciler ise Kemer Belediyesi ile iş birliği içerisinde Kemer'e hizmet etmeye devam edeceklerini belirterek, verdiği desteklerden dolayı Başkan Topaloğlu'na teşekkür ettiklerini söyledi.

Kemer Belediyesi'nde yapılan toplantıda, Kemer Belediyesi Meclis Üyesi Cansın Efir de yer aldı.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"