Başkan Topaloğlu’ndan yaşlılara iftar yemeği

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, "Yaşlılar Haftası" dolayısıyla Kemer'de yaşayan yaşlı vatandaşlara iftar yemeği verdi.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, "Yaşlılar Haftası" dolayısıyla Kemer'de yaşayan yaşlı vatandaşlara iftar yemeği verdi.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, "Yaşlılar Haftası" münasebetiyle ilçede yaşayan yaşlılar için iftar yemeği düzenledi. Kemer'de sevilen ve tanınan yaşlı vatandaşları kapıda karşılayan Başkan Topaloğlu, tek tek sohbet etti. İftar yemeğinden sonra masaları dolaşan Topaloğlu, yaşlı vatandaşların bir ihtiyacı olup olmadığını sordu.

Başkan Topaloğlu yaptığı açıklamada, "Kemer'in bugünlere gelmesinde emeği olan amcalarımıza ve annelerimize iftar yemeği verdik. Yokluk zamanlarında mücadele ederek Kemer'in bugünlere gelmesinde önemli pay sahibi olan yaşlı vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Birbirleriyle kucaklaştılar ve dertleştiler. Gençlik yıllarından konuştular. Allah onlardan razı olsun" dedi.

Kemer'deki bir otelde verilen iftar yemeğine Başkan Topaloğlu'nun yanı sıra, CHP Kemer İlçe Başkanı Adem Barış, Kemer Belediye Başkan Yardımcısı Emin Gül ve Kemer Belediyesi Meclis üyeleri katıldı.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"