Başkan Turgay Genç, muhtarlarını unutmadı

Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, 19 Ekim Muhtarlar Günü’nde mahalle muhtarlarını unutmadı.

Muhtarlar Günü’nde,  ilçede bulunan birçok muhtarlık ofisini ziyaret eden Başkan Turgay Genç, mahalle muhtarlarına özel gün anısına hazırlanan hediyelerini verdi. Muhtarların en yakın mesai arkadaşları olduğunu söyleyen Belediye Başkanı Genç akşam da yine Döşemealtı Mahalle Muhtarları Derneğinin düzenlediği akşam yemeğine katıldı. Muhtar ziyaretinde mahallelerin sorunlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunan Başkan Genç, mahalle muhtarlarının demokrasilerin mihenk taşı olduğunu söyledi.

“ÖZVERİYLE ÇALIŞIYORLAR”

 “İlçemizde yaşayan her birey bizler için çok değerli. Mahalle muhtarlarımızla birlikte vatandaşlarımızın çok daha iyi hizmet alabilmesi ve çok daha güzel bir Döşemealtı’nda yaşaması için çalışıyoruz” diyen Başkan Turgay Genç , “Vatandaşla kamu arasında en büyük köprü görevini yerine getiren yeri geldiğinde gece gündüz mahallesi için büyük bir özveriyle çalışan mahalle muhtarlarımızın gününü kutluyorum” dedi. Haber Merkezi

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı