Başkan Vekili Çiçek, hastaneye giderek kazada yaralanan personelin durumu hakkında bilgi aldı

Manavgat'ta sabah saatlerinde meydana gelen trafik kazasında yaralanan belediye personeli, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek tarafından hastanede...

Manavgat'ta sabah saatlerinde meydana gelen trafik kazasında yaralanan belediye personeli, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek tarafından hastanede ziyaret edildi.

Bu sabah saat 09.00 sıralarında belediyeye ait bir çöp kamyonu ile kamyonetin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 7 belediye çalışanı yaralandı. Yaralanan personelin sağlık durumları hakkında yetkililerden bilgi alan Başkan Vekili Çiçek, tedavi gören çalışanlarla yakından ilgilenerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Kazanın ardından sağlık ekiplerinin hızlı müdahalesiyle hastaneye kaldırılan yaralıların tedavi süreçlerinin devam ettiği öğrenildi. Çiçek, belediye olarak her zaman çalışanlarının yanında olduklarını belirterek, sürecin yakından takip edildiğini ifade etti.

Yaralı personele acil şifalar dileyen Çiçek, "Mesai arkadaşlarımızın en kısa sürede sağlıklarına kavuşmasını temenni ediyoruz. Belediye olarak tüm imkanlarımızla personelimizin yanındayız" dedi.

Manşetler

Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi