Başkent Gastronomi Günleri’nde Hassa Belediyesi standına yoğun ilgi

Ankara'da düzenlenen Başkentte Hatay Turizm ve Gastronomi Günleri'nde Hassa Belediyesi standı yoğun ilgi gördü.

Ankara'da düzenlenen Başkentte Hatay Turizm ve Gastronomi Günleri'nde Hassa Belediyesi standı yoğun ilgi gördü.

Hassa Belediyesi, şehrin mutfağını ve kültürünü Başkent'e taşıdı. Ankara'da düzenlenen Hatay Turizm ve Gastronomi Günleri etkinliğinde, Hataylı vatandaşlar memleket özlemini giderirken, ziyaretçiler, şehrin en meşhur lezzetleri tatma imkanı buldu.

Ankara Altınpark fuar alanında 25 - 29 Mart tarihleri arasında düzenlenen etkinlikle ilgili konuşan Hassa Belediye Başkanı Mehmet Karataş; " Başkentlileri, şehrin kültürüyle ve meşhur lezzetleriyle tanışmaları için standa davet ederek, "Sadece kendi kültürümüzü buraya taşımayı amaçlamıyoruz. Ankara'dan aldıklarımızı da Hatay'a götürmek istiyoruz. Dünyada barışı huzuru görmek istiyorsanız Hatay'a gelin Hataylılar nasıl yaşıyorsa onları izleyin" diye konuştu.

Manşetler

Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın
DNA’dan maktul ve katile uzanan hikaye: Cesetsiz cinayette, zanlı 29 yıl ceza aldı
Tırın altında kalan gencin ölümüne ilişkin davada sanığa 4 yıl 5 ay hapis cezası
Motosikleti gözlerinin önünde demir yığınına döndü, yardım istediği sürücüler sadece izleyebildi