Belediye önünde kendini yaktı

Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde, 5 çocuk babası bir kişi, belediyenin önünde üzerine yanıcı madde dökerek kendisini ateşe verdi.

Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde, 5 çocuk babası bir kişi, belediyenin önünde üzerine yanıcı madde dökerek kendisini ateşe verdi. Olayda ağır yaralanan Mercimek'in hastanedeki tedavisi sürüyor.

Edinilen bilgiye göre olay, Afşin ilçesi belediye hizmet binası önünde meydana geldi. Belediye binasının önüne gelen 5 çocuk babası Nuh M., cep telefonu ile sosyal medya hesabından canlı yayın açarak darbedildiğini iddia etti. Gözyaşlarıyla kimsenin kendisini dinlemediğini söyleyen Nuh M., bir anda üzerine yanıcı madde dökerek kendisini ateşe verdi. Alevlerin yükseldiği anlarda çevredekiler duruma müdahale ederek alevleri söndürdü. Vücudunda yanıklar oluşan Nuh M., ilk müdahalenin ardından sağlık ekiplerince hastaneye kaldırıldı. Hayati tehlikesinin süren şahıs Şanlıurfa'ya sevk edildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza