Bozyazı’da anaokulu müdürleriyle dönem değerlendirme toplantısı yapıldı

Mersin'in Bozyazı ilçesinde, resmi ve özel anaokulu müdürlerinin katılımıyla 2025-2026 eğitim öğretim yılı birinci dönem değerlendirme toplantısı...

Mersin'in Bozyazı ilçesinde, resmi ve özel anaokulu müdürlerinin katılımıyla 2025-2026 eğitim öğretim yılı birinci dönem değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Bozyazı İlk Adım Anaokulunda düzenlenen toplantı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Uğur Şahin başkanlığında yapıldı. Toplantıda okul öncesi eğitimde yürütülen çalışmalar, eğitim-öğretim süreçleri, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı. Ayrıca ikinci döneme yönelik planlamalar, okul-aile iş birliğinin güçlendirilmesi ve öğrenci gelişimini destekleyici uygulamalar üzerinde duruldu.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Uğur Şahin, okul öncesi eğitimin çocukların akademik ve sosyal gelişimindeki önemine dikkat çekerek, özverili çalışmalarından dolayı okul yöneticilerine teşekkür etti.

Toplantıya şube müdürleri Adem Limon ve Ramazan Ulu ile okul müdürleri katıldı.

Manşetler

Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında